ارتباط با ما 0915-2100-901

تولید و چاپ سلفون بسته بندی قند و شکر

زمان مطالعه: 5 دقیقه قند و شکر جزء محصولاتی است که مصرف زیادی بین خانواده های ایرانی دارد و در هر فروشگاه مواد غذایی می توان به آن دسترسی داشت. از مهم ترین نکات در بسته بندی قند و شکر، مقاومت در نفوذ ناپذیری و زیبایی بسته بندی است. در این مقاله قصد داریم یکی از بهترین بسته بندی ...

5 دقیقه
3 دیدگاه
admin
زمان مطالعه: 5 دقیقه

قند و شکر جزء محصولاتی است که مصرف زیادی بین خانواده های ایرانی دارد و در هر فروشگاه مواد غذایی می توان به آن دسترسی داشت. از مهم ترین نکات در بسته بندی قند و شکر، مقاومت در نفوذ ناپذیری و زیبایی بسته بندی است. در این مقاله قصد داریم یکی از بهترین بسته بندی های قند و شکر، یعنی سلفون بسته بندی قند و شکر را که هم زیبا، کاربردی و اقتصادی است را برای شما صورت کامل توضیح دهیم تا با توجه به نیازتان بهترین خرید و فروش سلفون قند و شکر را انجام دهید. همچنین در ادامه نکاتی در رابطه با نحوه تولید سلفون بسته بندی و چاپ پلاستیک بسته بندی را بیان خواهیم نمود. 

بسته بندی قند و شکر

پلاستیک قند و شکر باید به صورتی باشد که مانع رسیدن هوا و رطوبت به آن شود. برای حل این مشکل داشتن یک بسته بندی عالی بسیار موثر است.

سلفون و نایلون بسته بندی قند و شکر می تواند به عنوان یک بسته بندی مناسب از نفوذ رطوبت به داخل این مواد شیرین جلوگیری کند و مانع تغییر بافت آن ها شود.

در ادامه مطلب با سلفون قند و شکر بیشتر آشنا می شویم و انواع آن را مشاهده خواهید کرد تا بتوانید بهترین انتخاب را انجام دهید.

پلاستیک بسته بندی قند و شکر

بسته بندی پاکتی قند و شکر

گاه هدف شما فروش قند و شکر تولیدی تان در بازارهای عمومی یا همان فروشگاه های مواد غذایی است. در این صورت می توانید از باکیفیت ترین نوع بسته بندی قند و شکر استفاده کنید.

به اصطلاح به این نوع از بسته بندی، بسته بندی پاکتی می گویند. یک نوع کوچکتر از این بسته بندی های سلفونی در واقع بسته بندی تک نفره یا ساشه ای قند و شکر است.

این بسته بندی ها در عین حال که قیمت مناسبی دارد، دارای ظاهری بسیار جذاب بوده که می تواند تاثیر مستقیمی در فروش شما داشته باشد. برای بسته بندی پاکتی می توانید ازانواع مدل زیپ کیپ، پاکت ایستاده و پاکت کاست دار استفاده کنید.

بسته بندی پاکتی قند و شکر

انواع سلفون قند و شکر

  1. سلفون بسته بندی شفاف
  2. سلفون بسته بندی صدفی
  3. سلفون بسته بندی مات
انواع بسته بندی قند و شکر

تولید سلفون قند و شکر

یکی از ویژگی ‌های اصلی سلفون بسته بندی مواد غذایی مقاومت حرارتی بالای این کیسه‌ها است. از این‌ رو صنایعی که در محیط‌ های گرمایی بسیار بالا نیاز به بسته‌بندی دارند سلفون می‌تواند انتخاب اول این تولید کنندگان باشد.

شرکت هالند پلاست قادر به تولید انواع سلفون بسته بندی قند و شکر با بروز ترین ماشین آلات است اما این نوع سلفون بسته بندی عموما در به دو صورت زیر تولید می شود.

 

  1. تولید سلفون به صورت کاملا شفاف: از آنجایی که شفاف و بدون چاپ است امکان دیدن کل محتوای داخل بسته وجود دارد. در این نوع بسته بندی، معمولا اطلاعات محصول به وسیله لیبل پشت چسب دار روی بسته بندی چسبانده می شود.
  2. تولید سلفون به صورت چاپ دار با پنجره شفاف (برای دیده شدن محتویات بسته):  این بسته بندی مرسوم ترین روش بسته بندی قند و شکر است که امکان مشاهده محتویات داخل بسته را فراهم و مشتری را از بابت کیفیت محصول مطمئن می کند.
چاپ و تولید سلفون بسته بنددی قند و شکر

چاپ سلفون بسته بندی قند و شکر

اگر تولیدات شما یک برند معروف و مردمی نیست تنها روشی که می توانید بازده فروش خوبی را دریافت کنید، استفاده از یک چاپ با کیفیت همراه با یک طراحی مناسب است. اولین چیزی که توجه مشتری و مصرف کننده را به خود جلب می کند، ظاهر محصول است.

بنابراین همانند دیگر محصولات غذایی، استفاده از یک طراحی برای چاپ سلفون بسته بندی با کیفیت و خلاقانه برای بسته بندی قند و شکر باعث چشم گیر شدن محصول شما در غرفه های فروشگاه مواد غذایی می شود که در کل باعث افزایش راندمان فروش و بازده شما می شود.

چاپ سلفون بسته بندی قند و شکر به دو صورت تمام چاپ یا چاپ با پنجره‌ شفاف انجام می ‌شود. در نوع پنجره شفاف چون محصول داخل بسته‌ بندی مشخص است خیال مشتری از بابت کیفیت آن راحت است.

در مجموعه هالند پلاست چاپ سلفون بسته بندی بر روی انواع نایلون، نایلکس، سلفون و… امکان پذیر است. از همین رو می توانید جهت چاپ انوع تصاویر، متون، عدد و .. را با کیفیت full hd از 1 تا 8 رنگ سفارش دهید.

قیمت سلفون بسته بندی قند و شکر

قیمت بسته بندی پاکتی قند و شکر

قیمت سلفون بسته بندی قند و شکر بستگی به عوامل مختلفی مانند جنس، تعداد رنگ چاپ سلفون بسته بندی و طرح مدنظر و قیمت مواد اولیه پتروشیمی دارد. قیمت گذاری با توجه به عوامل مذکور صورت می گیرد بنابر این نمی توان یک قیمت ثابت اعلام کرد.

برای دریافت مشاوره و راهنمایی درباره خرید سلفون بسته بندی قند و شکر و استعلام از قیمت روز، با کارشناسان هالند پلاست در بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

سلفون بسته بندی قند و شکر

سوالات متداول

1- انواع بسته بندی پاکتی قند و شکر چیست؟ زیپ کیپ، پاکت ایستاده و پاکت کاست دار

2- انواع سلفون قند و شکر چیست؟ سلفون شفاف، سلفون مات، سلفون صدفی

3- نحوه سفارش خرید در هالند پلاست به چه صورت است؟ برای ثبت سفارش خرید هم می توان از طریق مراجعه با سایت هالند پلاست و تماس با کارشناسان فروش اقدام کرد و هم به صورت مراجعه حضوری 

4- قیمت سلفون قند و شکر چگونه محاسبه می شود؟ قیمت این محصول به عوامل متعددی مثل، جنس، تعداد رنگ، چاپ و طرح مدنظر و قیمت مواد اولیه پتروشیمی بستگی دارد.

قند بسته بندی، چاپ سلفون بسته بندی، بسته بندی قند، بسته بندی قند و شکر، قند و شکر بسته بندی، خط تولید بسته بندی قند و شکر، بسته بندی شکر، قیمت سلفون بسته بندی مواد غذایی، سلفون بسته بندی شکر، نایلون بسته بندی شکر، تولید نایلون قند، تولید سلفون بسته بندی قند و شکر، چاپ سلفون بسته بندی قند و شکر، تولید و چاپ سلفون قند و شکر، قند بسته بندی تک نفره، قیمت چاپ سلفون بسته بندی          

3 نظر ارسال شده

  • عرض سلام و خسته نباشید خدمت کارشناسان هالند پلاست
    کارخانه عارف قم در سال آینده به منظور افزایش خط تولید و تولید محصولات جدید به دنبال همکاری با تولید کنندگان نایلون و سلفون بسته بندی قند و شکر می باشد. اگر شرایط برای همکاری با مجموعه ما را دارید لطفا اعلام بفرمایید تا سایر مراحل و مراجعه برای مشاهده نمونه کار انجام پذیرد.

    • سلام عرض می کنم خدمتتون دوست عزیز و خداقوت
      بله با کمال میل. منتها شما دقیقا بفرمایید به چه محصولی نیاز دارید. برای اطلاعات بیشتر از نحوه همکاری لطفا با کارشناسان ما در تماس باشید. شماره تماس در تمام صفحات وبسایت موجود هست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *